۷ عنصر مهم برای طراحی مجدد وب سایت

فرایند طراحی مجدد سایت تنها به ظاهر و زیبایی مربوط نمی‌شود زمانی که شما از طراحی سایتتان خسته شده‌اید لزوما نمی‌بایست طراحی مجدد وب سایت انجام پذیرد.

در ادامه ۷ عنصر مهم که شما را ترغیب خواهد کرد تا طراحی مجدد سایت را انجام دهید را با هم مرور خواهیم کرد.

من مصاحبه های 1 به 1 با اعضای تیم اجرایی ما انجام دادم تا آنچه را که Shopify Plus درمورد آن است بدانیم. برای حضور واقعی ، هر مصاحبه را ضبط کردم و وقتی بعداً گوش کردم ، یادداشت برداری کردم.

الهام پس از آن مصاحبه ها ضربه خورد – من احساس می کردم می دانم که همه چیز در مورد محصول بدانم. بنابراین نوشتن بیانیه های دید و مأموریت ، دستورالعمل های برند ، خلاصه پروژه و کپی وب سایت همه آسان شد. وب سایت ما باید اطلاعات بهتری را انتقال دهد تا مردم بتوانند همان لحظه را داشته باشند.

خلاصه‌ی پروژه

قبل از ورود به پروژه، یک پروژه کوتاه برای نگهداری تمام افراد در یک صفحه نوشتم. ما آن را به روز رسانی کردیم تا همیشه وضعیت فعلی پروژه را منعکس کند.

ممکن است برخی از سؤالات مختصراً پروژه پاسخ دهند:

  1. ما تلاش می کنیم تا چه چیزی را بدست آوریم؟
  2. چگونه می دانیم پروژه موفقیت آمیز است؟
  3. باید چکار کنیم؟
  4. چرا ما باید این کار را انجام دهیم؟
  5. ضروریات چیست؟
  6. برای چه کسی این کار را می کنیم؟
  7. چگونه آنها در مورد آن می دانند؟
  8. چه کسی در تیم پروژه است؟
  9. مهلت ما چیه؟

تجزیه و تحلیل رقابتی

ما نگاه کردیم که چه چیز دیگری در آنجاست. من با لیستی از رقبا شروع کردم و سپس به سمت مشاغلی حرکت کردم که در خارج از حوزه تجارت الکترونیک به مخاطبان هدف ما خدمت می کنند.

ما نقاط قوت ، ضعف و فرصت های رقبا را با هم مقایسه کردیم و مناطقی را که می خواستیم به آنها توجه کنیم – و ویژگی هایی که می خواهیم از آن جلوگیری کنیم مقایسه کردیم.

ما نقاط قوت ، ضعف و فرصت های رقبا را با هم مقایسه کردیم و مناطقی را که می خواستیم به آنها توجه کنیم – و ویژگی هایی که می خواهیم از آن جلوگیری کنیم مقایسه کردیم.

معماری اطلاعات

معماری اطلاعات عمل سازماندهی محتوا است ، بنابراین درک آن آسان است. در طراحی وب ، نمودارهای ساختاری روابط بین تمام صفحه های یک سایت را ترسیم می کنند ، و یک نمای کلی در سطح بالای اجزای سایت شما را به شما ارائه می دهند.

من یک نقشه معماری اطلاعات را از سایت قدیمی خود ترسیم کردم که روابط بین صفحه نمایش را نشان می داد. من قبل از بروزرسانی و پیشنهاد تغییرات ، محتوا ، اهداف و ترافیک خود را ارزیابی کردم. نمودار به ما کمک می کند تا دامنه نسخه های پروژه ما را تعریف کنیم و همانطور که همه صفحات را نوشتیم ، طراحی کردیم و کدگذاری کردیم ، مانند یک چک لیست عمل کرد.

وایر فرام

من در طول طراحی مجدد از wireframes برای کمک به فکر کردن در مورد مشکلات و تأیید ایده ها استفاده کردم. برخی از آنها روی دستمال ها طراحی شده و به صورت چهره به چهره به اشتراک گذاشته می شدند ، و برخی دیگر به صورت آنلاین تهیه و به اشتراک گذاشته می شدند.

یک جایزه غیرمنتظره از وایرلس: آنها به شما در نوشتن محتوا کمک می کنند. صرف نوشتن در یک سند ، تجسم چگونگی مناسب همه چیز را دشوار می کند ، اما چسباندن محتوا در واید ، به شما مفهوم روشنی از جریان صفحه و چگونگی ارتباط هر قطعه از مطالب با دیگری را می دهد.

تابلوهای الهام بخش

تابلوهای الهام بخش من دیدگاه من را نسبت به آنچه با نام تجاری جدید ما ممکن است نشان دهد. آنها راه من برای خرید زود هنگام از تیم بودند.

من از پینترست استفاده کردم و به جای این که اجازه دهم ایده ها در پرتگاه یک تخته از بین بروند ، چندین تابلو را برای مناطق خاص مانند پیمایش ، انیمیشن و تایپوگرافی اختصاص داده ام.

من به عنوان تحقیق ، ایده ها را در Illustrator ترسیم کردم ، با استفاده از کلمات ، تصاویر و رنگهای مختلفی را به چیزی شبیه تبلیغات تبدیل کردم. همان عناصر طراحی در تمام طرح ها ظاهر می شدند ، اما قرار گیری و ظاهر آنها از طرح به طرح تغییر می کرد.

موکاپ و پروتوتایپ

در صورت چاپ روی کاغذ ، بسیاری از افراد به قابهای سیم یا طرح های وب توجه نمی کنند. نمایش یک طرح روی یک صفحه نمایش خوب است ، اما همیشه بهتر است یک طرح را از دید مخاطبان خود مشاهده کنید.

من مراحل اولیه ساخت سیم را شروع کردم. ما آنها را در طول پروژه با مشتریان و تیم خود به اشتراک گذاشتیم تا زمانی که بیشتر سایت کدگذاری شده باشد.

من از مردم خواستم كه هنگام مرور ، افكار خود را با صدای بلند بیان كنند ، بنابراین من می دانستم كه هنگام تعامل با استكبارها چه فكر می كنند. این بازخورد زمینه های مشکل و انتخاب طراحی معتبر را برجسته می کند تا بتوانیم پروژه را نهایی کنیم.

منبع: invisionapp

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.